Inatt var vi där!

Jag vaknade med ett leende på min läppar imorse för i natt har vi varit i Uganda! Jag och Jennie bland alla barnen och vi hade det som vanligt hur bra som helst! En repris av vår senaste resa i drömmen fast Elias och Felicia var inte med nu...Undrar vart vi gjort av dem? :)
 
 
Barnens små armar uppsträckta i luften skrikandes NAANGE! ( jag med! ) i ivern att få sitta en stund på våra axlar när vi  springer över Bristols skolgård.
De mer försynta tonåringar som så gärna kommer med en hand bara för att få känna på en och för att liksom försäkra sig litegrann om att vi är deras vänner.
Eddies varma leende som får en att på riktigt förstå att också han är uppriktigt glad över att vi är där.
 
 
En bra dröm för mig kan ni tro.... helt gratis så fick jag en natt på ett ställe som jag längtar till varje dag.
Det är bra att drömma ibland....!
 
 
 
                                                                          Anna
 

Kommentarer
Postat av: Åse

En dröm som man kan leva på ett tag . Kram

Svar: Ja! Skitbra dröm! :) Kram! A
Jennie och Anna

2013-06-29 @ 12:30:07
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Queen of Kammebornia

Vad fint! Och jag blir så glad av bilderna! Stor kram!

Svar: Tack, Tack och Tack, och stor kram tillbaka! :) A
Jennie och Anna

2013-06-29 @ 22:50:48
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Linda N

Fint:) Jag blir lika glad varje gång jag i en dröm får träffa min älskade svärmor och svärfar igen. Skönt att drömmarna finns:)

Svar: Hur bra som helst att drömma! Så länge dom är bra såklart :) Kram A
Jennie och Anna

2013-07-03 @ 21:23:35
URL: http://www.jagochminafina.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0