Personligt....

Vi utlämnar en stor del av oss själva när vi skriver om Uganda. Ni läser om glädje, förhoppningar, vad vi känner, att vi ibland känner oss totalt otillräckliga fastän vi vet att vi gör vårt bästa i alla lägen.
 
 
Ni vet när jag är glad och ni vet när jag inte är det. Just såhär har jag valt att skriva, för jag kan inget annat.
Jag vet inte hur man SKA skriva, jag gör det bara. Och det är inte svårt, för nånstans är det ändå bara en liten del av mitt liv som ni ser.
Mitt vanliga liv med familjen har jag valt att inte skriva om. Och Jennie skriver inte om sin heller.
 
Men nånstans kanske det ändå hade varit kul för er att få se, och kul för mig att få visa, var jag hämtar min kraft. Hur mitt liv ser ut när jag är hemma och hur vi har valt att ha det.....
 
Det här skrämmer mig mer att visa än nåt annat....så vi börjar lite försiktigt ute.....Välkomna hem till oss!
 
                   Så här heter stället där vi bor :)
 
                 
                     Framsidan.....
                   En lite rörig baksida......
                   Våra små lamm på sommarbete :)
 
                    En liten uteplats....
                Och en damm under uppbyggnad.....
                    Jag hade turen att få träffa en händig man...Inget är för stort eller för svårt.
                    Så länge han slipper han slipper resa så är han nöjd! 
                    Huset har han byggt själv med hjälp av sin pappa, min galna svärfar!
 
 
Så....så här har vi det...kanske ,kanske kommer det lite bilder inifrån en dag när jag har det mer städat än vad jag har det nu..... :)
 
                                                            Önskar er alla en bra dag!
 
 
                                                                             Anna

Kommentarer
Postat av: Åse

Så trevligt att bli hembjuden till dig , härligt ser det ut! Där vid dammen skulle jag kunna slå mig ned med en kopp kaffe . Kram

Svar: Du Åse....vi kanske kommer ta en kaffe där vad det lider? Det är inte alls omöjligt tror jag! Kram A
Jennie och Anna

2013-06-17 @ 14:33:58
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ni bor riktigt fint :) härlig altan del! våra män verkar rätt lika, min är också händig men man får nästan dra han ur kommun för resa är inte hans grej...
Kram Sandra

Svar: Ja hujjedamig! Kommungränsen håller vi hårt på! ;) Tack förresten! Kram A
Jennie och Anna

2013-06-17 @ 19:38:17
URL: http://vitasmultron.blogspot.se
Postat av: Pia

Ni har det så mysigt. Superfin altan och dammen är ju bara så läcker!!! Tycker ni skriver väldigt bra, alltid! Härligt när folk inte förställer sig och blir något de inte är. Tack för titten ;)
Ha en skön kväll!
Kramen

Svar: Varsågod för titten :) Och tack för orden...förresten brukar det ju vara så att om man försöker vara nån man inte är så kan det ju bli sämre än det var från början.... och det vore ju onödigt....! Kram!
Jennie och Anna

2013-06-17 @ 20:07:51
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Malin

Vad kul att få se lite hur det ser ut, och framför allt dammen som du berättade om :-)
Jättefint har ni det!!
Kram <3

Svar: Tack Malin! Ja, den där dammen...;) Tack och Kram! A
Jennie och Anna

2013-06-17 @ 20:53:50
Postat av: MeamDie

Så fint ni har det. Ja, jag kommer ihåg känslan... att ta steget :) Dammen var hur läcker som helst och lammen...oh så söta!

kram kram Malin

Svar: Tack så mycket :) Ha en skön kväll Kram! A
Jennie och Anna

2013-06-18 @ 07:13:51
URL: http://meamdie.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0