Tack! Tack! Tack!

Insamlingen till instrument till barnen startade som en tämligen trög historia....Det var inget som förvånade mig egentligen, men som ändå gjorde mig lite nedstämd då instrumenten är mer viktiga än vad vi kan förstå...

 

Men vi hade sen innan bestämt jag och Jennie att vi måste vara nöjda med varenda krona som kan tänkas komma in....det kan ju iallafall räcka till något...

Och det som startade mer än lovligt trögt kom att vända till en summa som vi känner oss så himla glada över!

 

                                                          ♦  6750  kr

 

 Skänkta av er i bloggvärlden, det är stort det!

 

Dom allra flesta av er har vi inte ens träffat utan ni har valt att ta oss och barnen till er iallafall!

Det känns i hjärtat ska ni veta.

Något som bara började som en kul grej med det här med bloggen verkar bli det som skänker oss mest, och då menar jag inte i pengar utan engagerade läsare med massa hjärta och vilja att hjälpa till med det som man kan just nu.

 

Jag och Jennie har också tagit beslutet att låta de pengarna gå till instrument som vi fick från det loppet som Angela anordnade i vår lilla by, så det innebär ytterligare 2400 kr!

Sen inväntar vi ytterligare några kronor från ett annat håll som vi också kommer att använda till instrument så vi kommer att kunna skicka ner en summa till Eddie som vi vet att han kommer att uppskatta massor!

 

Så snart allt är ordnat med nerskickade pengar och inköpta instrument så kommer vi såklart att visa bilder på det.

 

Men vi vill också säga Tack....för att ni tror på oss och på det vi försöker göra...det är det största av allt!

 

                                                                   Anna och Jennie

 


Kommentarer
Postat av: Åse

Det är bara helt fantastiskt, underbart och jag är jublande glad för att det gick vägen . Härligt med alla bloggvänner som skänkt en slant. Kram till er ❤

Svar: Vi är lika glada vi! :) Kram <3
Jennie och Anna

2013-06-06 @ 10:29:50
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Pia

Åh vad härligt!!!! Jag blir så himla glad när ni lyckas få ihop till det som de behöver på Bristol :)
Kramar <3

Svar: Det blir vi med! För varje sak vi får gjort så lättar hjärtat litegrann... Kram! <3
Jennie och Anna

2013-06-06 @ 19:58:32
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Mona W

Vad härligt att kunna hjälpa där man vet att det kommer till dem som verkligen behöver det, utan mellanhänder. Ni är fantastiska.
På måndag har jag besked om det som komma skall :).
Kram Mona

Svar: Det värmer oss att höra det, då det är det som varit vår tanke hela tiden... att hjälpa innebär en del uppoffringar för en själv, det innebär inte att man ska tjäna på det... Ser fram emot måndag :) Kram och massa tack! A
Jennie och Anna

2013-06-06 @ 21:09:08
Postat av: Hörni!

Underbart, vad glad jag blir! :D

Svar: Det blir vi med! Massa glad! :D Kram A
Jennie och Anna

2013-06-07 @ 21:53:52
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0