En stolt Muteesa :)

Kommer ni ihåg att jag skrev om en scoutuniform som Muteesa så gärna ville ha från Sverige?
Då när min mun än en gång sa ja, fastän mitt huvud sa nej......
 
 
Jag jagade en scoutuniform länge.... för har jag sagt ja så finns det inga alternativ att inte genomföra det för mig. Jag fick inget napp nånstans, ingen som hade nån gammal liggande och jag var inte sugen på att köpa en ny för mina pengar då jag vet att mina pengar kan göra mer nytta än det som en scoutuniform ändå ger.....
 
 
Till slut mailade jag Hallands scoutdistrikt och fick kontakt med en Niclas.
Han svarade med en gång att det där skulle han hjälpa till med! Jag blev såklart skitglad men sa inget till Muteesa.
 
Den där skjortan blev en av presenterna vi hade med oss till Muteesa.
Skjorta,scarf och en massa märken att sätta på den....
Det var en stolt och mycket glad kille kan jag säga, och helt plötsligt var det värt allt och jag var glad över min glappande mun....
 
 
 
                                                                        Anna
 
 
Vi finns också på facebook....glöm inte det :)

Kommentarer
Postat av: Åse

Men vilken härlig historia och man ser lång väg att det är en stolt Kille . Kram

Själv njuter jag av en bukett som är ännu vackrare idag :-)

2013-03-23 @ 15:14:18
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Visst ser man det? :) Vad bra att du njuter av dina blommor, dem förtjänade du flera gånger om, kram!

2013-03-23 @ 15:36:18
Postat av: kerstin svensson

Anna du är helt otrolig,det var en stilig kille på fotot!!

2013-03-23 @ 18:13:54
Postat av: Anna

Visst är han fin våran Muteesa! Tack Kerstin ❤

2013-03-23 @ 19:36:29
Postat av: Pia

Åh va bra, jag har jagat jag också men tyvärr utan resultat... Så stilig han blev i den :) Du är grym!!!
Kramen <3

2013-03-24 @ 10:19:04
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Superstilig! :) Du.... Tack för allt du gör. Kram!

2013-03-24 @ 10:40:26
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0