Jag är tacksam

Som alltid numera då en högtid infaller så slår tacksamheten emot mig. Över att jag får vara frisk, att jag har min familj och mina vänner,och att jag föddes i just vårt land.
 
 
Här har vi startat dagen med en påskfrukost tillsammans innan den största måste jobba hela dagen och den minste spelar innebandycup. En bra start som förstärker just känslan av tur.
 
 
I Uganda är Sam också glad och tacksam. För han tjänade lite pengar häromdagen på ett fotojobb han fått och då kunde han köpa socker,salt och ris till sin mormor och lillasyster.
 
 
Vi glädjs över olika saker.
Vi över det stora, dom över det lilla.
 
 
                                                       Önskar er en GLAD PÅSK!
 
                                                                      Anna

Kommentarer
Postat av: Melody

Här sitter vi med ett överflöd på påskbuffén och jag kan inte göra annat än önska att jag kunnat skicka en korg med varor till Sams mormor!
Önskar er alla en GLAD PÅSK!
Kram
Melodys matte

2013-03-30 @ 11:16:59
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Anna

Vi önskar dig detsamma! Tack och Kram! :)

2013-03-31 @ 07:30:31
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0