Tacksam

 
Har en skön känsla i magen och tänker ta vara på den.....
 
 
Brassbandet är ute på en function....Muteesa är på scoutläger och Sam är  på väg till honom för att vara med den sista dagen där. Soakpit arbetet är nästintill klart och nästa steg kan påbörjas.
Vi når Derrick och kan prata med honom och det känns bra....han är nåt speciellt den pojken.
 
 
Solen värmer litegrann här idag för första gången på länge och jag inser att jag har längtat.
Lite nya blommor i våra krukor får det nog bli innan jag ska jobba igen....
men inte ens det rubbar min känsla för dagen.
Jag är så tacksam.
Tänk vad jag får vakna till varje dag.....
 
 
 
 
                                                                 Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0