Ibland hamnar man på show sådär mitt i vardagen!

Barnen i Uganda är precis lika tokiga i att uppträda som som många barn här hemma är.

Otaliga är de shower som Jennies dotter Felicia bjudit oss på under åren då alla våra barn var små.

Ibland fick hon sällskap av de andra 4 barnen, men ofta så var Felicia den som bjöd på show! Alltid fantastiskt bra såklart med massvis av applåder efteråt!

 

Den här gången då jag var i Uganda så blev jag inbjuden på ett uppträdande av några flickor och det var i deras sovsal.

Jag fick komma in och slå mig ner och sen började dom dansa! Samtidigt som dansen pågick så tog några andra flickor ur tofsen ur mitt hår och satt och grejade med det.

Dörren stängdes och låstes noggrannt för det här var deras stund.

Just att se dem dansa är en upplevelse för det liknar verkligen inget annat...

Dom är skitduktiga verkligen.

2 timmar flög iväg där inne och vi var alla lyckliga flickor när vi klev ut ur sovsalen igen!

 

Underbara duktiga ungar!
 
Anna

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0