Såhär känner jag....!

 

Jag har det jobbigt med hösten och vintern Jag finner inget lyckligt i den alls. Jag tycker om julen däremot men allt däremellan är  en transport sträcka för att få komma till våren och sommaren igen.

Jag vill inte alls vara sån för jag vill inte längta till nåt annat hela tiden, men jag gör det. Jag försöker att ändra mig och se det ljusa i allt men jag klarar det inte.

Jag tänder ljus och jag dricker te,för det säger alla är så mysigt och hjälper så bra mot mörkret men mig hjälper det inte ett skit. Jag avskyr när det är mörkt när jag vaknar och när jag kommer hem...ibland är det inte ens ljust på en hel dag, och jag behöver ljuset så mycket har jag förstått.

 

Så! Nu har jag gnällt färdigt!

Idag är det dags för en föreläsning igen för mig och Jennie om Eddie och våra barn.

Fjärilarna smyger bekant på i magen , men jag hoppas dom håller sig lite bättre lugnare än i fredags! :)

Så nu ska jag bort till Jennie som bor nästgårds och träna lite föreläsning...ord som egentligen redan finns därinne i hjärtat,så egentligen förstår jag inte varför det skrämmer mig så.

 
 
Jag borde hålla mig lika cool som Jonah!
Eller som lille Kabwaama....
Han pratar i stort sett ingenting, men hans ögon är fulla....undrar vad som rör sig därinne....
 
Anna
 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Visste du att valens barn kallas för kalv !? Nu vet du det ! :) Om du är nyfiken på mer är du mer än välkommen in till denna sidan : www.tessvonolsson.blogg.se

Svar: Bara knölvalens unge kallas kalv, dom andra kallas bara ungar. Visste du det? mvh Anna
Jennie och Anna

2013-11-13 @ 11:50:34
URL: http://tessvonolsson.blogg.se
Postat av: Jennie Bergius - färg och kärlek

En kan inte tycka om allt :) Hoppas att hösten och vintern blir mild för dig. Julen och advent närmar sig med stormsteg. Stort lycka till med föreläsningen!

Tack snälla du, känns fint att höra när en bara blir tyngre och tyngre :) Ha en fin kväll <3 Jennie

Svar: Det är väl så att man inte gillar allt! :) Och föreläsningen gick bra den här gången med...tacksam för det! Ha en bra dag! Anna
Jennie och Anna

2013-11-13 @ 18:32:45
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0