Anna är väl framme och mår bra

I lördags kväll var jag hemma hos Anna för att önska henne all lycka på sin resa. Vi pratade om allt möjligt som hon skulle kunna möta under sina två veckor som hon är iväg. Vi har ju vänt och vridit på detta under en lång tid men nu så var det så verkligt och overkligt på samma gång. Verkligt för jag såg hennes väskor stå färdiga att ge sig av om några timmar och overkligt för att jag inte skulle åka med denna gång...... Jag är av hela mitt hjärta glad för hennes skull även om det gör lite ont över att jag inte kunde följa med.
 
I går tänkte jag på henne hela dagen och hur den långa flygresan kommer att upplevas över att åka själv och ingen att dela tankar och skratt med.
 
I morse så pep min telefon och jag bara visste att det var ett sms från Anna. Mycket riktigt var det så och hon beskrev att allt är sig likt, lukter, intryck osv. Senare i dag så kunde vi också skicka meddelande via facebook där hon berättade att allt bara var bra och att resan gick bra.
 
Efter frukosten skulle dom bege sig ut till Bristol och jag kan bara ana vilket mottagande dom fick. Det är en sådan glädje som uppstår och man känner sig så välkommen.
 
Jag hoppas att den första dagen har gått bra och att Anna känner att hon är hemma bland alla våra vänner!
 
 
 
Mellanlandningen i Amsterdam 2013, lite roligt måste man ju ha...........

Kommentarer
Postat av: Anna- Dagar av lycka

Skönt att höra att resan har gått bra! Kan tänka att det känns konstigt att vara med henne på resan... Att inte få dela äventyret och upplevelserna liksom...

Ha det fint!

Kram Anna

Svar: Ja det känns väldigt konstigt, men efter att ha pratat med henne idag och fått se lite kort så känns det nästan som om jag vore där..... :)
Kram Jennie
Jennie och Anna

2013-10-07 @ 21:29:19
URL: http://dagaravlycka.blogspot.com
Postat av: Hörni!

Härligt att höra. :)

Svar: Verkligen skönt, det blir ett behagligare lugn när man vet att allt är bra :)
Kram Jennie
Jennie och Anna

2013-10-07 @ 21:34:29
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: linnéa

Så gulligt att dom matchade varandra!

Svar: Visst är det något speciellt när man matchar sig med sina barn...... ;)
Jennie och Anna

2013-10-08 @ 08:27:07
Postat av: Pia

Vad härligt att höra!! Förstår att det känns konstigt för dig att vara kvar här hemma när Anna är där.
Ta hand om dig Jennie!!! Å hälsa Anna när du pratar med henne ;)
Kramen

Svar: Hej Pia, pratade med Anna på Wiber tidigare allt var bara bra och hon hälsar tillbaka :)Ha det gott, kram
Jennie och Anna

2013-10-08 @ 09:16:00
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Jennie! Så skönt att resan gått bra för Anna! Förstår att det känns konstigt att inte dela äventyret denna gång men jag misstänker att det blir många fler resor för er i framtiden!!
Kram till er båda,
Anna i Skåne

Svar: Ja, det är alltid skönt att få det där första livstecknet när någon är ute på "vift". Hoppas stort och innerligt att det blir fler resor framöver.
Kramar tillbaka, Jennie
Jennie och Anna

2013-10-08 @ 19:36:06
URL: http://www.bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0