Jag är hemma...och jag är lycklig.

Nu är det jag igen...Jag är hemma.
Efter 2 fantastiska veckor som har innehållit allt jag önskat mig och mer därtill så är jag tillbaka i min vardag och i min värld igen.
Jag är precis lika känslomässigt laddad som jag alltid är då jag lämnar dem och det var tunga avsked igår kväll.
Först från barnen på skolan och sen från Sam,Eddie,Eddies fru och Muteesa på flygplatsen.... Jag avskyr avsked, så enkelt är det.
 
Jag landar i allt och ser fram emot att få dela med mig av det jag varit med om. Jennie har levererat en hel del ser jag under tiden jag varit borta så lite koll har ni ju.
 
 
Jag klarade allt jag ville och jag har lärt mig mer än vad jag gjort på väldigt väldigt länge... Men idag är det tungt.
Imorgon är det nog lite lättare.
 
 
 
                                                                               Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Melody and M.E

Välkommen hem! jag förstår att det var tungt att ta avsked!
Ser fram emot de du har att berätta om din vistelse!
kram M:E

Svar: Tack!Det är tungt...så jättetungt! Men man måste ju.. kram A
Jennie och Anna

2013-10-21 @ 19:07:15
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Pia

Välkommen hem Anna! Avsked är vidriga. När du känner dig redo är jag här och slukar allt du har varit med om. Jennie har skött bloggen med bravur under tiden ;)
Kramar

Svar: Det kommer så sakteliga...Tack för att du vill läsa...Kram A!
Jennie och Anna

2013-10-21 @ 19:28:23
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Anna!
Välkommen hem!!! Ska bli spännande att få höra och se mer från din resa även om Jennie gjort ett strålande jobb här på bloggen och uppdaterat vad du hittat på i Uganda! Förstår att det var tungt att ta avsked men ni ses förstås igen!
Kram Anna

Svar: Hej Anna! Visst har Jennie varit skitduktig! Stolt är jag! :)Vi hoppas såklart på ett återseende! Kram A
Jennie och Anna

2013-10-21 @ 22:08:00
Postat av: Min plats i solen

Välkommen hem Anna! Vilken resa och jag kan bara ana hur mycket känslor och tankar som rusar genom din kropp nu. Du gjorde det! Precis som vi visste att du skulle.

Avsked är tuffa men det är inte farväl Anna, det är på återseende.

Ta hand om dig!♥

Kram Lotta

Svar: Ja...jag gjorde det! Tack för att du trodde på mig! Kram Anna
Jennie och Anna

2013-10-21 @ 23:34:09
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Åse

Välkommen hem Anna, förstår att du haft en fin resa, det är alltid jobbigt när det är dags att ta farväl men det är säkert så att det är ett på återseende.
ser fram emot dina bilder och få läsa om allt du upplevt.
Kram Kram

Svar: Tack Åse för att du vill läsa.... jag ser fram emot att få dela med mig...jag vill att ni ska veta...Kram A
Jennie och Anna

2013-10-22 @ 11:05:25
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0