Bröderna Bus!

Förutom Lucky så hade jag 2 andra fanatiska men fantastiska anhängare i min lilla skara nu senast.
Bröderna Trinity och Trevor.
2 närhetstörstande barn så det var bara att ge allt vad man hade. 5 och 6 år gamla nu bosatta på skolan sedan deras pappa dött och släktingarna då slängde ut pojkarna och deras mamma på gatan.... Bristol var lösningen för Trevor och Trinity. Trinity kunde jag knappt sätta i knät för han somnade hela tiden då.
 
Ibland tycker vi att vi har lite väl många barn på skolan...dom är 96 nu... men då man hör historierna bakom barnen så förstår man väldigt väl varför inte Eddie säger nej till dem att komma.Man sätter inte 5 åringar på gatan om man heter Eddie Kisingiri. Lucky,Trevor och Trinity är våra minsta barn så dom sover ännu inne i flickornas sovsal där dom kan få hjälp med allt dom behöver,tids nog är dom stora nog att flytta över till pojkarnas sovsalar,bara dom har växt till sig lite.
 
Lillebror Trevor...
Storebror Trinity
Trevor, Lucky,jag,Trinity och Anitah.Lucky i blöta kläder efter kvällens klädtvätt.
Och jag med en sovande Trinity... en vanligt förekommande bild!
 
 
Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0