Sista dagen

Om bara några timmar är Annas resa slut för denna gången. Det är alltid vemodigt att säga hejdå. Någonstans så vet vi ju inte om man kommer tillbaka och då kan ett hejdå kännas så definitivt. Hoppas att det går bra för Anna att säga hejdå denna gång då vi om allt klaffar kommer komma tillbaka till hösten igen och då ska jag med :)
 
 
Jag har inte hört något idag om hur festkvällen blev utan väntar med spänning på att höra om den. I morgon vid middagstid landar Anna i Göteborg och då har jag miljoner av frågor att ställa till henne!
 
Avslutar med lite kort som kommit in i veckan.
 
 
 
Nya muggar och tallrikar i plast har inhandlats
 
 
 
 
Det är en stor diskbalja som fylls efter att dom har ätit
 
 
 
Varje dag så tvättar barnen sina kläder. Dom lila kläderna som vissa av barnen bär är skolans fritidskläder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Brassbandet har fått nya byxor och tröjor. Det är kläder som företag i Varberg har skänkt och att dom ser lika ut är oerhört viktigt.
 
 
 
 
En dag så körde dom till Eddies mamma och hälsade på. En kvinna som har gått igenom mycket i sitt liv......
 
 
Jag hoppas ni har kännt att ni också varit delaktiga i resan och med korten som skickats kunnat följa Annas dagar. Anna reser i natt direkt till Amsterdam och därifrån till Göteborg och jag önskar henne en bra resa hem till oss som väntar och längtar.
 
 
Jennie
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Ni delar med er så fint och det känns som vi läsare får följa med lite sittandes på en axel. Att vi får uppleva genom era ögon och tankar. Tack!♥

Välkommen hem Anna och vad härligt att ni snart får träffas igen!

Ta hand om er!

Kram Lotta

Svar: Tack för dina ord och för att du följer oss i vårt arbete :) Ja nu välkomnar vi hem Anna igen och jag längtar som en tok efter henne....
Kramar tillbaka <3
Jennie och Anna

2014-04-13 @ 18:45:46
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0