Förändringar...det kan bli bra.

Förändringar....så vansinnigt obekvämt och jättejobbigt, men kanske inte bara till ondo.

Om bara 20 dagar så åker jag men jag vet fortfarande inte hur mitt liv ska se ut när jag kommer hem.Jag har inget jobb, men jag oroar mig inte särskilt mycket....ännu,ska tilläggas.

 

Jag väljer att lämna tryggheten under en period för att utmana livet lite...Jag gör det för att jag nånstans inte kan lägga allt det här åt sidan.

Det finns inga likheter mellan barnen i Uganda och mina egna egentligen,men ändå så är det mina egna jag ser i dem.

Jag har svårt att skilja på våra världar nu igen fastän det har gått ganska bra ett långt tag.

Jag tycker att det känns svårt att förstå varför just vi fick det här livet och inte dom...

 

Jag ser på mina barn och tänker att jag måste vara dum som ens väljer att missa en enda sekund av deras liv,samtidigt så är det just Linnéa,Hampus och Elias som får mig att iallafall vilja försöka göra något för dom i världen som inte har ett endaste dugg.

 

 
 
                                                                                                 Anna

 

 


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

åh vad gullig :)

Svar: Visst är han?
Jennie och Anna

2014-08-05 @ 16:35:02
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Tess

Väldigt kloka tankar. Det du gör och har gjort måste vara en otroligt speciell upplevelse. Jag tycker att det du gör är fantastiskt :) Kram

Svar: Både jag och Jennie är så otroligt tacksamma över att vi får vara en del av det här,alla har inte den turen.Tack för att du tycker vi är bra.Kram A
Jennie och Anna

2014-08-05 @ 20:06:19
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Mycket fin skrivet. Alla barn är underbara och älskvärda oavsett om de är ens egna, sina vänners, grann barnen eller någon annans <3

Svar: Alla barn är barn, oavsett vad <3
Jennie och Anna

2014-08-06 @ 08:18:06
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Robex Lundgren

du har en härlig blogg tycker jag värkligen :)

Svar: Tack för att du tycker det :)
Jennie och Anna

2014-08-06 @ 21:10:57
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

ingen fara jag gillar mäniskor som vill hjälpa andra :)

2014-08-06 @ 22:31:02
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0