Kroppen fylls av känslor!

Sista dagen hemma på 2 månader.

Idag har jag alla känslor i min kropp som finns på en och samma gång.

Allt ligger ytligt och väldigt nära.

Jag är nära en dröm och hur ofta är man det?

Ensam i ett land långt borta, men ändå inte ensam alls.

 

Jag kommer att ha 2 månader fulla av nya erfarenheter.

Jag kommer att känna saker jag aldrig tidigare känt och jag vet att jag kommer att både skratta och gråta massvis,för att i Afrika känner man mer helt enkelt.

Kanske kommer jag att få se saker som jag måste stoppa undan långt långt inne för att ens klara av det och kanske kommer jag att uppleva saker som förändrar mig för all framtid.

Men jag är beredd på allt det.

 

För sjunde gången ger jag mig iväg till Uganda på mitt livs största äventyr och jag är så redo som jag någonsin kan bli...

 

 
 

                                                                                  Anna

 


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Lycka till du vänliga själ!

Svar: Tack snälla.... :) Anna
Jennie och Anna

2014-08-24 @ 12:56:27
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Elin

Åh, fina Afrika. Gud vad jag saknar det! Ha det så bra :)

Svar: Ja... Afrika är nåt speciellt.Tack! Anna
Jennie och Anna

Postat av: Tessan

Ha nu en underbar resa!!

Svar: Tack! :)
Jennie och Anna

2014-08-24 @ 21:40:17
Postat av: Pernilla Nelfelt

Anna, jag beundrar ditt mod och hoppas du får en fantastisk tid, även om jag inser att många av upplevelserna kommer vara tuffa att hantera. Lycka till på din resa!

Svar: Just nu känner jag mig allt annat än modig,men Tack så jättemycket! Kram Anna
Jennie och Anna

2014-08-24 @ 22:51:04
Postat av: Ingela

All lycka på resan och Guds rika välsignelse över sig och de dina, både här hemma och i Uganda❤️

2014-08-25 @ 07:49:19
Postat av: Ingela

#manskaalltidkollastavningen......dig och de dina, förstås:-)

2014-08-25 @ 07:51:32
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0