Varför gör jag såhär?

Jag borde göra 1000 saker men jag gör inget. Hjärnan spretar åt alla håll och hjärtat likaså.
Jag fokuserar på totalt fel saker och känner in saker som kanske inte ens finns. Jag analyserar allt in i minsta detalj och lägger min tid på att undra vad människor tänker om mig och mitt beslut om att ge mig av.
Jag som egentligen inte alls bryr mig om det....Jag är jag och jag står för det.Jag står för mina misstag och jag gör dem gång på gång,precis som vi alla gör. Varför gör jag då såhär just nu när jag behöver mig själv som mest?
 
Den numera för mig välkända bubblan har omslutit mig med full kraft idag,och den är svår att ta sig ur.
Kvällar blir till nätter innan man kommer till ro och sömnen blir orolig.
Men jag visste nånstans att den skulle komma,det är trots allt inte varje dag man står inför en dröm...
 
 
                                                                                Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna,du fixar det. Kram från svärmor

Svar: Tack...kram!
Jennie och Anna

2014-08-09 @ 21:09:17
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0