Med ens blev världen lite klarare...:)

Att Sams syn inte riktigt är som den ska har jag förstått länge...Mycket huvudvärk samt att han kryper nära när han ska läsa har varit tydliga tecken på det.

För ett par år sedan fick han glasögon men dom har inte funkat för han köpte dem mer eller mindre på gatan...

 

Nu när jag var nere blev jag trött på att se att han inte klarade sig och frågade om vi inte kunde gå till en riktig optiker och testa hans syn, för att få riktiga glasögon.Sam tyckte att det kändes okej.

Väl där gjordes en riktig undersökning och den visade såklart att glasögon behövdes på heltid.

Han valde ut ett par och sen hämtade vi dem 2 dagar senare.

Han läste varenda skylt för mig på väg tillbaka till hotellet och han tyckte att allt blev så mycket klarare!

 

Och världens finaste Sam blev ännu finare! :)

 

 
 
           
                                                                                  Anna
 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Melody and M.E

Ibland händer det saker som gör att världen blir lite klarare…
Jag följer er blogg via min mobil, så det blir sällan någon kommentar nu för tiden, men ni finns i mina tankar.
Idag länkar jag till Er och en liten slant kommer till Ert konto till Nyår.
Stor Kram M.E

Svar: Tusen Tack för att du är med oss! Och Tack för att du tänker på oss! Kram A
Jennie och Anna

2014-12-28 @ 09:02:17
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0