Jag skulle aldrig göra det.

- Anna..... skulle du kunna åka till Uganda utan att komma och hälsa på oss?

Orden kommer från en av våra ungdomar under ett samtal på chatten på facebook.

Mitt svar är enkelt och alldeles sant...

-Nej,aldrig.... Jag skulle aldrig åka till Uganda utan att komma till er. Jag lovar det.

 

Mitt hjärta brister lite för att det känns som att jag missat att förmedla till dem hur mycket dom betyder för mig.

Jag har på nåt vis missat att berätta för dem att dom har ändrat hela min syn på världen.... Dom vet inte att min högsta önskan är att kunna ge dem ett bättre liv och att jag,tillsammans med Jennie jobbar för det varje dag.

Dom vet inte det för jag har inte sagt det till dem.

Jag vet det, och jag känner det, men jag har likväl inte sagt det till dem.

 

Dom är den enda anledningen till att jag åker till Uganda överhuvudtaget. Jag har inget driv att uppleva andra delar av landet eller nåt annat land heller för den delen.

Jag vill till Bristol och jag vill till barnen och människorna just där.

Hur kan jag ha glömt att berätta det för dem?

 

 

                                                                           Anna

 

 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: LIENE

Så vackert inlägg :) Du har ett fint hjärta. Och så klart, missar man ibland säga till andra hur mycket de betyder.

Svar: Tack... Ibland missar man att berätta för dem som mest behöver höra det... Kram A
Jennie och Anna

2014-01-27 @ 09:44:18
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0