TV,glada barn och en lika glad Eddie!

I min värld just nu känns det som att dagarna sniglar sig fram....Jag har 1000 saker att göra men har inte orken att göra nåt. Jag vill mycket men min kropp samarbetar fortfarande dåligt med mig. Av naturen är jag sådan att jag vill se snabba resultat med allt oavsett vad det gäller....att läka infekterade luftrör sker tydligen inte på en dag har jag blivit varse och det stressar mig.

 

Jag har 59 dagar till avresa nu och längtan är stor.

Ideérna sprutar ur huvudet på oss och vi vill så mycket! Pengarna begränsar men drömma får man!

Drömmar kan ju bli verklighet det har vi ju fått bevisat för oss! Eddie lever i sin dröm och jag önskar ni förstod hur tacksam han är... Han vet att det här aldrig hade hänt utan den hjälpen han fått och han tänker på det dagligen!

 

 
Världens sämsta bild men vi visar den ändå (vi hade kunnat lägga den på instagram och låtsas som att vi hade ett filter på bilden....) Den kom från Eddie igår!
Strömmen har varit borta från Bristol men hade kommit tillbaka och han hade glada barn för dom kunde kolla på TV igen! :) Eddie var inte mest glad för att strömmen var tillbaka utan för att barnen var det.
Nu är både dom och Eddie redo för Termin 1 2014!
 
 
                                                                             Anna
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Tänk vilken lycka över saker som oftast är så självklara här för oss...
Då åker du i början på april då?
Spännande!
Kram Anna

Svar: Det är ofta så... en självklarhet här är lycka där.Jag åker igen den 30 mars....Hur spännande som helst! :)
Kram A
Jennie och Anna

2014-01-31 @ 07:32:16
URL: http://www.ekenasliv.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0