Ibland vänds livet upp och ner.

Med en hel dag vid havet så känner jag att jag är på väg tillbaka så sakteliga.
Jag har tagit stora beslut i mitt vanliga liv och det har tagit på mina krafter helt klart.
Jag har lämnat mitt jobb efter 16 år för att det inte längre var det bästa för mig. Svåra beslut att lämna utan att ha nåt annat att gå till,men jag får försöka tänka att allt händer av en mening och att må bra är det viktigaste av allt.
 
 
Idag när vi badade så kom vi som alltid in på barnen i Uganda och sa
-Tänk om dom hade fått vara med oss här och uppleva detta....!
Sen kom Jennie på att dom inte kan simma och antagligen skulle stryka med hela högen,då var det inte så kul längre... :)
Men det var hemskt skönt att bada och jag tror att mitt liv kommer att bli bra i sista änden...
 
 
                                                                                Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Uffe

Mpola mpola... Det blir fint ska du se. :)

Svar: Dom där orden känner jag igen efter mina bodaboda turer! :)Jag tror nog det löser sig... det gör det ju nästan alltid. A
Jennie och Anna

2014-07-09 @ 22:44:59
Postat av: Elin

Klart det löser sig, det gör det alltid om man har rätt inställning, vågar fatta obekväma beslut, berätta vad man önskar och ta vara på chanser och möjligheter när de dyker upp. Det fixar du Anna!

Svar: Jag hoppas att jag kommer att lösa det...Tack Elin, och kram! A
Jennie och Anna

2014-07-10 @ 11:46:42
Postat av: LInnéa

Det kommer att lösa sig mamma :)

Svar: Dig älskar jag mer än det finns stjärnor på himlen... / mamma
Jennie och Anna

2014-07-10 @ 16:48:52
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Jag tycker att du är stark som är sann mot dig själv och följer ditt hjärta. Jag tror att ditt beslut var jätte bra. Blir spännande att se vad som kommer fram istället :)

Hur är det att bada i Uganda? Är det något som görs eller är vattnena för farliga pga djur och så? Nej usch vilken dålig koll jag har på andra länder :/ Eran blogg får än värkligen att tänka till. Tack!!!

Kram!!!

Svar: Tack! Jag hoppas att mitt beslut var det rätta och att det kommer att innebära bra saker..
Det är inte särskilt rent vatten i Uganda att bada i och dom blir lätt sjuka tyvärr...
Djur är nog inte det värsta problemet om dom inte väljer att bada i Nilen för där finns det både krokodiler och annat :)

Tack för aatt då tänker till när du läser..det är det bästa betyget vi kan få! Kram A
Jennie och Anna

2014-07-11 @ 19:28:26
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Sandra - 3 barns mamma <3

Det tror jag att det kommer göra. Alla nya vägar bär på frukt ;)

Va trist att deras vatten Inte är badvänligt. Bada är ju något utav det roligaste som finna och det borde alla få uppleva. Låter leskigt med krokodiler. Har ni sett några när ni varit där?

Ha en fin helg!
Kram!!!

Svar: Badar gör folket ändå trots att det inte alltid är det bästa vattnet.... 2008 var vi på en safari där vi såg det mesta i djurväg! Lejon,elefanter,bufflar och krokodiler bla....en jäkla upplevelse! Vi åt spagetti och köttfärsås vid Nilens kant i sällskap av flodhästar! Strax därefter läste vi att dom var skitfarliga....! Men vi överlevde! Kram A
Jennie och Anna

2014-07-18 @ 20:35:49
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Vilken upplevelse. En safari på riktigt måste vara oslagbart. Blirju inte som på kolmården direkt :p flodhästen är ju världens farligaste djur på 4 fot ;) kanske var bäst att ni inte viste om det.

Kram!!!

Svar: Det var en upplevelse och vi var väldigt glada att vi inget visste! :) Kram A
Jennie och Anna

2014-07-28 @ 14:17:50
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0