Många kilo blir det....

Vi är 7 personer som åker den här gången...7 personer innebär 14 resväskor! Varje väska får innehålla 23 kg...Upptill det får vi ha 12 kg handbagage var.Dessutom ska det ner ytterligare en grupp på 6 personer i slutet på september,blandannat min mammas väninna,dom ska på safari,men ska också besöka Bristol. Även dom har lovat att ta packning med för oss på kanske 50-60  kg....
Förstår ni hur mycket vi har att packa?
Förstår ni samtidigt att vi hade kunnat ha 20 väskor till och ändå inte fått med oss tillräckligt med saker till dem....
Tankarna rusar i huvudet om vad som gör mest nytta...Dom behöver kläder men dom dom behöver också vara barn och få leka! Dom behöver allt...!
 
 
Det börjar så sakta gå upp för mig att jag ska vara borta under en ganska lång tid...Det är mycket jag vill hinna med innan jag åker samtidigt så vet jag att allt kommer att vara precis detsamma när jag kommer hem.
Jag kanske inte är densamma,men det är jag inte så orolig för egentligen.
Jag längtar efter alla nya upplevelser och jag ser fram emot att se om jag hittar mig själv igen...
 
 
                                                                                        Anna
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0