Vem förtjänar det?

Han heter Lucky och han ser ut som sin mamma. Jag har sett henne när hon kommer till Bristol nån söndag då och då för att ge honom lite dricka och några paket kex.
Föräldrarna gör så....dom lämnar sina barn och hälsar på dem ibland.
 
 
Han är 6 år och han visar inte en enda min när hans mamma kommer in genom grindarna. Känner gör han med all säkerhet och skulle säkert vilja krypa upp i hennes famn.
Fast kanske ändå inte....Han har nog inte gjort det förut,varför skulle han vilja det nu?
 
 
Jag undrar om hon minns hur han känns när han somnar i famnen? Eller hur han ser ut när han är riktigt riktigt glad?
Jag önskar att hon hade varit där och sett honom använda en kamera som om han aldrig hade gjort nåt annat, och jag önskar att hon hade sett honom när han dansar till brassbandets toner....
Mamman ser snäll ut och hon är med all säkerhet det...men ändå missar hon sitt barns liv,och han missar sin mamma.
Vem förtjänar att ha det så?
 
 
                                                                  
                                                                                       Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Ingen förtjänar det. Man får lite ont i magen när man tänker på alla ensamma barn och skulle helst vilja ta hand om dom allihop!

Svar: Man skulle lätt kunna ta hem några stycken av dem....! Kram A
Jennie och Anna

2014-07-19 @ 21:23:51
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0