För dem är sommaren inga lata dagar vid havet....

På sommaren så går alla bloggar ner som i dvala...inspirationen finns där inte lika starkt och besöken här inne är inte särskilt täta.
För mig som skriver om några andras liv mer än om mitt eget så känns det som ett litet svek mot dem när jag inte riktigt får till det och får folk att läsa om våra barn på Bristol. Därför att för dem är livet precis som vanligt.
För dem innebär sommaren ingen sträckläsningen av böcker eller lata dagar vid havet.
För dem är ändå varje dag en kamp för ett bättre liv.
 
 
Jag vet att jag inte kan göra något åt det, men det man känner är inte alltid logiskt,och jag känner såhär...
 
Älskade ungar vad vi saknar er!
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är inte alltid hjärnan och hjärtat har samma åsikt. Men du/ni gör en en helt otrolig skillnad för dessa barn, antingen det är bloggtorka eller inte!
Sköt om dig!
Kramen

Svar: Mina samarbetar aldrig! Men tack för dina ord,Kram A
Jennie och Anna

2014-06-30 @ 06:59:03
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Helenas Söta

Livet kan kännas väldigt orättvist när man vet hur hårt de får kämpa för livet varje dag. Ta hand om dig och tack för allt du gör för dem! Kram

Svar: Man vill ta bördan från dem,varje dag. Tack själv...vi är många som hjälps åt! Kram A
Jennie och Anna

2014-06-30 @ 09:29:51
URL: http://helenassota.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0