Hej Svärmor! :)

Nu senast jag var nere i Uganda så var vi iväg och kollade på en bit land som vi eventuellt skulle kunna köpa.
Nu blev det inget av just den affären men på vägen hem från den turen passade vi på att åka och hälsa på Eddies svärmor!
Alltid väldigt kul att få en glimt in i deras vanliga liv också,man glömmer ibland att Eddie faktiskt har ett sånt också.
Eddie fick lite skäll fick jag veta för att han inte meddelat att vi skulle komma på besök....
Bra tycker jag för då får man se precis hur det är och man kan vara som vem som helst.
 
 
Och alltid ska det fotograferas!
Här ser vi Faisal sittandes på marken följt av mig,Eddies svärmor och Eddies fru Annes bror, Henry.
Bakom oss har vi Annes andra bror på kryckor,Duncan. Killen i svart tröja vet jag faktiskt inte vad han heter....
 
Här har vi Sam på bild också....
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0