Tackar så mycket!

När man drar tröjan över huvudet med Bristols logga på så känner jag en sak...en otrolig stolthet!
Idag var det dags igen då vi befunnit oss på ett veteranbilsrally här i vårt samhälle. 190 bilar som kör en runda med lite aktiviteter utmed vägen och vi hade blivit inbjudna att visa vad vi gör i Uganda. Lars-Inge som bjudit in oss hade fått skänkt äpplen till oss som vi sålde för 10 kr styck och pengarna gick till Bristol såklart!
 
 
Dessvärre öppnade sig himlen efter bara en liten stund så vi fick packa ihop och bege oss hemåt men 686 kr att lägga till insamlingen till barnens sovsalar känns som en synnerligen lyckad fredags utflykt iallafall! :)
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                       Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Härligt med nya friska slantar till insamlingen! Jag önskar att jag bodde närmare er! Hade varit så intressant att få höra mer om Bristol "live". En dag så!!
Trevlig helg!
Kram Anna

Svar: Det är så jätteskönt när dom trillar in dom där pengarna! :) Jag tror absolut att vi kommer ses en dag, det känns så! Kram A
Jennie och Anna

2014-06-06 @ 20:11:07
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0