Ett ganska stort uns av dåligt samvete.....

Det dåliga samvetet gnager i mig för jag har inte fått gjort det jag borde göra... Jag har brev med mig hem från en del av våra familjebarn men jag har inte fått skickat ut dem ännu till familjevännerna. Det känns som att jag bott på mitt jobb sedan jag kom hem och tiden är inte med mig överhuvudtaget... Ibland önskar man att åtminstone en av oss hade kunnat jobba med det här på halvtid iallafall för det tar tid och den tiden ska man hitta utöver den tiden man har på jobbet och den tiden man måste lägga på andra saker som inte rör Bristol.
 
 
Undanflykter och ursäkter, det hör jag men jag har verkligen inte hunnit...
Det är jag som måste göra det här för att det är jag som har varit iväg. Ska hitta tiden inom det närmsta för våra familjevänner är ovärderliga, både för oss,Eddie och för barnen!
 
Najjuma Eva får sitt brev...
Mugoya Benon...
Simon-Peter..
 Och till sist Emma Aizizi.
 
 
Så familjevänner.... Ha tålmod! Breven kommer!
 
Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0