Klasskort på P.7!

Jag är inte så mycket för att fotografera egentligen förutom när jag är i Uganda. Där jobbar kamerorna sig varma! Dels för att vi behöver bilderna så vi kan visa vad vi gör men också för att barnen och ungdomarna älskar det så gränslöst mycket! Dom tycker att allt är värt att fota och då gör vi det!
Nu senast passade vi på att ta klasskort på de elever som förhoppningsvis ska sluta P7 i december.
Sam står bakom en hel del av bilderna då jag varit nere själv, så också dessa klassbilder. Och naturligtvis så skulle jag hoppa upp och vara med...
En vit på klasskortet...självklart! Alla ska vara med! Som vanligt så spårade det ut efter ett tag och alla bilder blev inte helt bra...Men kul hade vi! :)
 
 
 
 
                                                                                  Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Underbara bilder!

Svar: Tack så hjärtligt :) Han kan Sam! A
Jennie och Anna

2014-05-26 @ 10:18:47
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Elina

Man ser verkligen glädjen i bilderna, tack för att DU gör ett bra jobb! Kram :)

Svar: Det är en ära för oss att kunna göra det....Och vi var sannerligen glada! :D A
Jennie och Anna

2014-05-26 @ 11:38:06
URL: http://elinaedsberger.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0