Sjunga kan dom med!

Jag ville överraska dom andra med nåt speciellt när dom skulle komma ner och jag bestämde mig tidigt för att vi skulle sjunga för dem.Nationalsången ger en speciell känsla och ännu mer när man är borta så det valet var enkelt!
 
 
Jag började med att lära Sam den, som behövde 2 dagar för att sedan sjunga den klockrent...Därefter samlade vi barnen och Eddie och började traggla.Vi sjöng och dom sjöng efter. Eddie lärde sig den med och tränade lite med barnen också då jag inte var på plats. Sammanlagt ca 4-5 träningstillfällen och här är resultatet!
 
 
Världens bästa ungar levererar! Stolt! <3
 
 
 
 
 
                                                                                Anna

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vilka fantastiska ungar, och vilket underbart mottagande att få. Man blir alldeles varm i hjärtat.

Kram Lisbeth.

Svar: Det kom en och annan tår i de svenska ögonen tyckte jag mig se! :) Visst är dom alldeles underbara! Kram och Tack!
Jennie och Anna

2014-11-06 @ 17:58:48
Postat av: kerstin svensson

Helt otroligt Kerstin

Svar: Det är våra barn det! Dom bästa <3 Kram!
Jennie och Anna

2014-11-06 @ 20:07:40
Postat av: Anonym

Men oj! Helt underbart!

Svar: Det tycker vi med! :D Kram och Tack!
Jennie och Anna

2014-11-06 @ 20:28:09
Postat av: Tessan

Rysningar!! Så underbart!! Vilken härlig känsla!! Ni gör ett fantastiskt jobb!!

Svar: Visst är dom helt fantastiska? :) Tack så mycket! Kram!
Jennie och Anna

2014-11-07 @ 06:26:10
Postat av: Erika

Så duktiga de är!

Svar: Dom är skitbra! :D
Jennie och Anna

2014-11-07 @ 13:31:06
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0