Blääää!

I den bästa av världar hade vi bara kunnat använda våra pengar till roliga saker....Tyvärr ser det inte ut så.
Det senaste i raden av trista saker på att göra listan är tömning av latriner.Och till följd av tömningen såg latrintömmargubbarna att hela tanken var full av saker som barnen stoppar ner... saker som inte ska vara där alltså. För att inte riskera att tanken förstördes så var vi tvungna att också göra en totalsanering. Bilder kom från Eddie och jag är inte noga med vad jag har för jobb, men nu vet jag att en sån sanerare vill jag iallafall INTE bli!
 

Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Holm

Nä, jag vill inte heller jobba med det, verkligen inte. Men sån respekt jag har till de som gör det! och tacksamhet!

Svar: Det har jag med sannerligen! Barfota i bajs är det inte vem som helst som klarar av,så all respekt åt dem. Anna
Jennie och Anna

2015-01-26 @ 18:11:04
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0