Jag vill älska med hela mitt hjärta

Jag vill också dricka champagne och köpa en Michael Kors väska för att jag kan det.Jag vill kanske ha onödigt mycket mat i kylen ibland och jag vill ha både en dator och en mobiltelefon.Ibland vill jag göra saker som egentligen är helt meningslösa men ändå känns dom viktiga.Jag vill allt det där....
Men där emellan vill jag också förändra världen.Jag vill veta att jag har gjort allt vad jag kan för att förändra livet för någon som inte har haft samma tur som jag har haft.
Jag vill arbeta med hela mig och jag vill älska med hela mitt hjärta.
När jag är klar med mitt liv då vill jag veta att jag i alla fall gjort något för världen och inte bara för mig själv,innan dess kommer jag inte att vara nöjd.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Helenas Söta

Vilken fin bild på tjejen med flätorna. Åh, vad jag gillar den!

Svar: Jag tycker också om den massvis! Ibland går dom rätt in i kameran de där barnen ❤️
Jennie och Anna

2015-07-27 @ 22:32:31
URL: http://helenassota.se
Postat av: Johanna

Så fint skrivet! Hejja dig!

Svar: Tack så jättemycket... :) Anna
Jennie och Anna

2015-07-28 @ 14:51:52
URL: http://bondmoranpaudden.blogg.se
Postat av: Julia

Heja, heja! Jag tror precis du satte ord på hur väldigt många känner! :)

Svar: Jag hoppas att fler känner som jag...då kan vi göra skillnad i världen :) Tack! Anna
Jennie och Anna

2015-07-28 @ 16:31:14
URL: http://juliafridh.wordpress.com/
Postat av: Marcus

Jag tror också du precis satte ord på vad du just precis gör! Det finns ett japanskt ordspråk som säger...
-För att få rikligt med frukt, måste roten på trädet vårdas ömt.
Så ibland skall ni nog unna er lite onödig lyx. För ni är roten och era fantastiska insatser är frukten! :)

Svar: Vissa kommentarer som vi får gör att man får så otroligt mycket energi...Det är svårt att förklara men just dina ord ger mig det.Tusen,tusen tack! A
Jennie och Anna

2015-07-28 @ 23:55:28
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0