Jag vill inte....

Gång på gång kommer det och jag går  sönder.Vill vara stark för det handlar inte om mig men jag blir ändå rädd.
Rädd för att han en dag inte ska klara sig.Sam är sjuk igen och det handlar bara om veckor sedan han senast var det.
Att jag numera vet hur han mår när malarian kommer gör det inte lättare att hantera för jag vet hur jag mådde när jag hade det,man önskar ingen det.Han känner när det är på gång och vid det här laget så vet han när han behöver ha hjälp...
Numera kör vi injektionerna intravenöst i handen,normalt får man dom i skinkan när man saknar pengar.
Att få det i handen är smärtsamt och man mår illa,att få det i skinkan är ett rent helvete.
Han skickar en bild och jag ser att hans hand håller på att svullna upp för att venerna håller på att stänga sig och medicinen pressas in ändå,imorgon kommer dom antagligen att få byta hand för kanylen.
 
 
Jag önskar inte särskilt mycket av livet nuförtiden för min egen del,jag har vad jag behöver,men jag önskar desto mer för Sam..till att börja med önskar jag att han ska bli frisk.
 
 
 
 
                                                                                     Anna

Kommentarer
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Malaria är verkligen en grym sjukdom. Stackars Sam!
Jag skickar en hoppas han snart mår bättre hälsning från mitt hörn av Skåne. Jag förstår att det inte är mkt, men jag menar det verkligen!
Kram Anna

Svar: Den är hemsk och helt oberäknelig.... Vi tackar för den hälsningen och du? Det är mycket...Kram och Tack! Anna
Jennie och Anna

2015-07-29 @ 21:33:19
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0