Loppis,Loppis,Loppis!

Regnet öser ner utanför mitt fönster och jag måste erkänna, trots att jag vet att det inte förändrar nåt,att jag tycker att det är hemskt tråkigt.Människor med semestrar och barn med sommarlov har fått nog med dåliga dagar känns det som nu.
Fördelen med vädret är att man kan rensa hemma,och det är det vi vill be er om hjälp att göra nu.
Bristols loppis börjar närma sig och vi hoppas såklart på en bra dag precis som förra året. Men vi behöver saker att loppa!
 
 
Söndagen den 30 Augusti är loppisen i Medborgarhuset i Tvååker och på lördagen den 29e kommer vi att finnas på plats där för att ta emot era saker som ni vill skänka mellan klockan 9-15.
Vi tar emot allt men vi vill såklart att sakerna är hela och rena.
Vi skulle bli så glada om ni vill hjälpa oss att hjälpa Bristols barn.Tillsammans gör vi skillnad!
 
 
                                                           
 
 
 
                                                                       Anna och Jennie

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0