Ibland blir jag rädd

Inte så ofta så tänker jag på det jag skriver om här... Jag lämnar inte ut mer av mig själv och Bristol än vad jag kan hantera och det finns oändligt mycket saker kvar inuti mig också som bara är mitt,och det ska vara mitt,det är så jag vill ha det.
Men ibland kommer det ändå över mig... Vem läser egentligen vad jag/vi skriver? Lika många som det är som läser, lika många tolkningar finns det av mina ord. Och då blir jag lite skraj. 
Jag vet ju vad jag tänkte när jag skrev och vad det handlar om, men nån annan kan ju tolka in nåt helt annat som faktiskt är fel.


De få gångerna jag blir rädd för att lämna ut oss så som jag gör så tänker jag att jag lägger av att skriva,att det på nåt vis inte är värt att vara så utelämnad som man faktiskt gör sig.Men lika snabbt så försvinner tanken på att inte skriva. Jag måste göra det.Det får helt enkelt kännas lite läskigt ibland att faktiskt inte veta vem som läser det vi skriver. Men vi är glada och tacksamma för varenda en utav er som gör det.





                          Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har du en trogen läsare!!
Kram Anna - Bokcafeet i byn

Svar: Tack för att du är det! :) Kram tillbaka! A
Jennie och Anna

2015-06-06 @ 13:31:36
Postat av: Anonym

Läser varje inlägg! Bara fortsätt så länge ni orkar för det ni gör är så viktigt. Tack för att ni delar med er

Svar: Tack för att du läser och följer oss i vårt arbete och liv med världens bästa barn :) Kram!
Jennie och Anna

2015-06-06 @ 21:01:52
Postat av: Signe

Anna, vi är många som varje dag läser vad du skriver. Tacksamma så länge du orkar fortsätta. Du har en talang som få att klä dina tanker i ord. Kramar!

Svar: Tack Signe... Jag tänker aldrig på hur jag ska skriva så kommer mina tankar fram bra så är jag tacksam för det! Tack för att du läser! Kram! A
Jennie och Anna

2015-06-06 @ 21:15:45
Postat av: Åse

Du klär dina ord med känslor och jag hoppas att du fortsätter skriva. Kram Åse

Svar: Kram tillbaka och tack så mycket Åse.Jag vill inget hellre än att skriva...
Jennie och Anna

2015-06-07 @ 09:24:49
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Ewa J Sundberg

Även jag läser alla dina inlägg, blir rörd och berörd och är sååå tacksam att du vill dela med dig. Lycka till med allt <3

Svar: Tack så jättemycket för att du läser och blir berörd,det gör mig berörd. Kram A
Jennie och Anna

2015-06-07 @ 10:31:55
URL: http://www.arteva.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0