Rent vatten var det här!

Eddie är alltid oerhört tacksam och glad för allt vi gör,hur litet det än må vara.Sen finns det saker som gör honom bortom glad,saker som ger honom det där alldeles speciella leendet som både jag och Jennie älskar att se!
När det leendet kommer då vet man att det är stort.
När vi fick pengar skänkta till oss ifrån Rotary så blev det snabbt bestämt att det skulle användas till att rena barnens vatten.Vi sa ingenting direkt till Eddie hur mycket pengar det handlade om och sen blev det ju att jag åkte ner hastigt och lustigt.Vi bestämde då att vi skulle berätta det för Eddie.Fast för att vi skulle vara delaktiga båda två så satt jag med Eddie på kontoret och Jennie berättade det för honom via viber på telefonen.
Herregud säger jag bara...jag trodde på riktigt att han skulle svimma! Han satte händerna på huvudet och bara skakade.
Han var så lycklig.
 
 
Nu har vi närmat oss slutet på det arbetet vi startade,nämligen att få rent vatten till Bristols alla barn.
Vi har fortfarande lite snyggjobb kvar men det får komma sen när allt murbruk har torkat och Eddie och hans gäng hämtat lite krafter. Hursomhelst så är han så otroligt tacksam för att vi alla tillsammans finns för honom och alla hans barn.
Hans liv blev onekligen lite annorlunda mot vad han hade kunnat drömma om...
 
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0