Väggar,kök,skolavslutningar och jobb!

Jag har 1000 saker att skriva om egentligen men det tar bara stopp. Fingrarna dansar inte,dom dunsar.
I huvudet snurrar väggar,kök,loppis och magra barn tillsammans med skolavslutningar,midsommar,fester och jobb.
Allt i en salig röra utan en egentlig lösning.Jo...lösningen finns såklart men inte klar hos mig ännu.
 
 
Ett sommarlov står för dörren för några av mina och Jennies barn.Våra äldsta barn har slutat skolan,min mellan har slutat tvåan på gymnasiet och våra små,som dom alltid hetat slutar nian. När slutar man att vara liten?
Det kanske är nu? Min kille som redan är ett huvud längre än mig är ju inte direkt liten längre faktiskt även om han är min minste.Jag undrar om inte Felicia är längre än Jennie också?
 
 
Ni hör ju...mina tankar är inte samlade alls.Jag tror jag åker och jobbar istället och kommer tillbaka sen.
Det här duger inte.
 
Alla bilder är från vår resa 2013 med Elias och Felicia.Dom har växt nu kan jag säga...mycket.
 
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0