Nu är jag iväg!

Lagom tills det var dags att åka kl 02.30 inatt så var väskorna klara och jag likaså. Nu har jag tagit mig den första etappen,nämligen den till Amsterdam. En jäkla stor flygplats! 
Ett par timmars väntan här innan det bär av mot Uganda  där jag landar 22.20 ikväll.
En bra bok och däremellan lite tankar som man kan tänka klart gör att resan inte alls känns särskilt lång fastän det på pappret är ganska mycket.

Ska göra vad jag kan med bloggen under resan,det som kommer det kommer.Regnperiod i Uganda innebär sämre nät tyvärr så ibland är det svårt. 

Ha en bra dag!

 Anna




Kommentarer
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Önskar dig fina veckor Anna! Hoppas resan går som på räls!
Kram Anna

Svar: Det gjorde den! :) Kram!
Jennie och Anna

2015-05-01 @ 19:59:16
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0