Bästa Brorsan!

Min storebror har inte riktigt förstått vad jag och Jennie sysslat med Afrika förut....Men nånting har hänt och han vill vara med! Han vill också jobba för barnen,dom bruna barnen! När vi hade loppisen var han där och hjälpte till och slet och bar och packade upp grejer och idag när vi var hos våran mamma så kom han högtidligt och lämnade fram ett kuvert till mig... Pengar till festen för Bristols barn...<3
Alla pengar betyder massor,en del värmer bara lite,lite mer... Han är världens finaste helt enkelt.
 
 
Anna

 

Kommentarer
Postat av: Signe

Anna! Var glad för din bror. Han är världens finaste. Jag vet. Saknar min syster. Dom ger så mycket kärlek utan att kräva något tillbaka. Min syster lärde mig att alla människor har något att ge, men kanske på olika sätt. Kram! Signe

Svar: Jag är otroligt glad för honom ❤️ Den kärleken är helt gränslös... Vi har haft turen att få uppleva den. Kram A
Jennie och Anna

2015-10-04 @ 21:25:38
Postat av: Ewa J Sundberg

<3

Svar: ❤️
Jennie och Anna

2015-10-05 @ 13:27:14
URL: http://www.arteva.se
Postat av: MonaW

<3.

Svar: ❤️
Jennie och Anna

2015-10-05 @ 17:51:11
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0