Dom blir av med en lysande stjärna

I vår olikhet jag och Jennie så finns det ändå en hel del likheter,humorn bland annat och att hon liksom jag sväljer tills det är färdigt,men då är det färdigt på riktigt.Jag har tidigare sagt att Jennie sätter man sig inte på,hon har en inre respekt som är oerhört stark. Efter 12,5 år är det nu dags för Jennie att sluta på sitt jobb och det gatuköket blir nu absolut av med en starkt lysande stjärna.
Jennie jobbar redan hos sin man Martin litegrann och jag tror att hon kommer att öka på det lite och sen på sikt hitta sig ett nytt jobb upptill.
Det företaget som får henne kommer att ha tur för att hon....hon är lätt det bästa som finns.
 
 

Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0