Vi ber om er hjälp...

Det finns ingenting vi hellre skulle göra än just det här Jennie och jag.Vi är glada,tacksamma och framför allt så har vi lärt oss så vansinnigt mycket under åren vi haft tillsammans med Eddie och barnen på Bristol.Jag tror attt vi skulle kunna hålla på resten av livet om det inte vore för en enda sak,och det är slitet vi har med att få in pengar till att få det här att gå runt.Den tanken lämnar oss aldrig och vi får aldrig riktig ro.
 
Behovet av hjälp hos Eddie har ökat medans vi står kvar och jobbar på i stort sett samma sätt som vi alltid har gjort med att få in hjälp och det funkar inte längre.Att be om hjälp är det svåraste som finns men vi har kommit till en punkt där vi känner att vi måste.
Vi har människor runt om oss som allaredan gör massvis och vi är oerhört tacksamma för den hjälpen,tro inget annat,men vi behöver bli fler...
 
Så....Finns det nån där ute som skulle kunna tänka sig att ta sig an ett familjevänsbarn tex? Det innebär en del förpliktelser som vi gärna berättar mer om,eller nån som hellre kan tänka sig att ansluta till Bristols tappra skara och bli en månadsgivare utan andra förpliktelser än att vara med och bidra till Bristols framtid så länge man själv önskar såklart.All hjälp vi kan få betyder så otroligt mycket och vi är absolut ingenting utan den och vi kommer ingen vart.
 
 
Känner du att du kan och vill hjälpa så meddela oss gärna med en kommentar här på bloggen eller skicka ett sms,ring eller maila till oss,så kan vi prata vidare om vilken form som passar just dig bäst.
Tro inte att en liten summa inte gör skillnad,för det gör den,och det är den hjälpen som gör att vi kan gå vidare i vårt arbete med Bristols barn. Och det är så att varje krona som skänks går helt oavkortat till dem,för oss finns inget annat,nånsin.
 
 
   [email protected]
Mobil Jennie 0731-545305
Mobil Anna 073-0323343
Swish 123 268 38 94
Konto 8388-1,4 140 970-7
 
 
Jennie, Anna och Eddie
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag sätter genast in ett bidrag. Finns det några satta sunmor för månadsbidrag? Skulle 200 kr i månaden vara ok tex?
Ni gör ett kanon jobb och tack för alla fina inlägg på bloggen, jag har läst dem men varit dålig på att kommentera.
Kram Anna Bokcafeet i byn
PS. Anna, fick du möjlighet att hälsa Yafesi från oss när du var nere?🌻

Svar: Hej Anna! Jag hälsade och kramade Yafesi från er och han blev så glad ❤️
200 kr funkar alldeles utmärkt och det gör 100 kr också eller 300... Allt är välkommet och gör skillnad!
Tack för er hjälp ❤️ kram
Jennie och Anna

2016-04-11 @ 09:39:47
Postat av: Anna-Bokcaféet i byn

Underbart att vår hälsning nådde ända till Uganda!
Tack för infon, då vet jag!
Kram

Svar: Kram! 😊❤️
Jennie och Anna

2016-04-11 @ 10:12:35
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Postat av: Dag Eliasson

Jag hjälper, ring mig 076-125 5727.

Svar: Vi hör av oss! Tack ❤️
Jennie och Anna

2016-04-11 @ 20:46:32
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Hej!
Självklart vill jag ha ett familjevänsbarn.
Hör gärna av er med mer info.
Kram till er

Svar: Tack snälla! Vi återkommer! <3
Jennie och Anna

2016-04-12 @ 21:50:18
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Ulrika - OlofLarsGård

2016-04-21 @ 09:40:13
Postat av: Ulrika - OlofLarsGård

Jag vill gärna veta mer om familjevänsbarn. Ni har min mail sedan tidigare va?

Svar: Det har vi. Vi återkommer med information! Tack!
Jennie och Anna

2016-04-21 @ 09:41:33
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0