Är det sant?

Flera gånger under dagen har det plingat till i min mobil med frågan- Är det sant att hon är död?
Det sprider sig att Wendy har lämnat dem och det är en stor tomhet hon lämnar efter sig.
Flera barn har velat åka hem fastän inte terminen slutar innan på fredag och Wendy som var medlem i brassbandet lämnar ett tomrum efter sig också där.Flera äldre medlemmar av brassbandet har haft henne med sig i massvis av år och Bristol har varit oerhört förskonade från att mista barn,dom allra flesta har aldrig upplevt det.När det nu händer så är det svårt.
 
Wendy hördes aldrig men hon syntes.De sista åren tillbringade hon mycket tid med mama Big i köket,hon tyckte om att vara där.Nu senast jag var nere kring midsommar så var hon med när vi skrattade åt alla konstigheter och tanken på att hon inte längre kommer att sitta där när vi kommer ner nästa gång känns oerhört tung.
När frågan kommer om det är sant så kan jag nästan inte förmå mig att svara för jag önskar själv så oerhört mycket att det inte var så....
 
 
 
 
                                                                                   Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0