Din livsresa är bara din

Nu är det snart 3 år sedan jag tog beslutet att göra min allra första egna resa ner till Uganda.Många höjde på ögonbrynen då och jag fick höra ganska mycket saker om hur farligt det är,folk undrade hur jag tänkte och anledningen till varför jag ens ville åka tillbaka.Jag stängde av till slut för jag orkade inte höra på det.
Nu i efterhand har jag tänkt att det var det sämsta beslutet jag nånsin tagit men jag vet också att det var det bästa,för det var det första stora steget till min totala självständighet och det var då jag till viss del insåg att man själv styr över det man vill göra.
 
Andra människor kan ifrågasätta din livsresa,dina beslut och ditt sätt att tänka 1000 gånger,men varför ska man lyssna på det egentligen? Din livsresa är bara din,inte någon annans,nånsin.
 
 
 
 
                                                                                    Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0