Och en hand i min....

Alltid kommer det händer smygande och aldrig nånsin säger man nej till det...Det finns liksom inget bättre.
1000 gånger har man gått över skolgården och så känner man en liten hand i sin och ögon som tittar på en fulla med beundran.Jag är lika full i beundran för dem.
Den lilla handen behöver så mycket och bara genom att hålla i den så kan vi ge en liten del av det....Och jag som fullkomligt älskar händer och som är det första jag tittar på hos en människa tröttnar aldrig nånsin på att känna deras händer i mina.
 
 
 
 
 
                                                                                          Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0