I våra världar.

Familjens minsta stjärna klarade av det där med tjejresa,sova på hotell och gå på restaurang med bravur.
Snällare unge finns inte så det där kan vi lätt göra igen.Att sova sig igenom ett restaurangbesök på 2 timmar,att åka in och ut i affärer och åka tåg var inget som fick henne ur fattning. Den största händelsen var antagligen för mig då vi fick ta bussen sista biten ifrån Varberg till Tvååker och min dotter påpekade att jag minsann är mer van att åka flyg till Afrika än att åka lokalbuss...det stämmer bannemej!
 
På tåget hem kom det bilder och ett litet akutmeddelande ifrån Eddie att latrinerna är fulla och läcker.Det sipprar ut från väggarna...Mindre mysigt såklart så då får det gå ner pengar att tömma dem vilket görs med stora tankbilar och på Bristol brukar dom behöva köra iallafall 3 omgånger. Samtidigt ska vi passa på att sanera dem vilket innebär att folk går ner genom en liten lucka i golvet och tvättar rent....Tack säger jag att det inte är mitt yrke.
 
Det är såhär vårt liv ser ut....Lite glamour blandat med den totala motsatsen och jag är glad att vi har en del i varje värld,det ger en balans helt klart.Den ena lite lättare än den andra men båda precis lika värdefulla.
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0