Tiden går för oss alla...

Av alla bilder som tagits i Uganda under åren så har man allt några favoriter bland dem och detta är ett av dem...
Nassuna Shadia heter hon och hon var ett av de barnen mina ögon alltid sökte efter när vi kom ner och jag fann henne alltid.
Åren gick och så gjorde det också för Nassuna och en dag var hennes tid på Bristol slut och det var dags för henne att gå vidare till Secondary school.
Vi har vant oss vid det och vet att det är så,men man tänker allt på dem ibland och hur det har gått för dem,det kan jag lätt erkänna.
 
 
Nu denna gången så besökte vi våra ungdomars skola St Marys och lika snabbt som mina ögon alltid hittat Shadia så fann jag henne igen fast jag inte hade en aning om att det var på den skolan hon gick.
 
 
Hon är inget barn längre Shadia,hon är en ung kvinna men inuti mig så känns det ändå bra att veta att hon är i skolan än och att hon ser ut att må bra,mår dom bra så gör vi det.
 
                                                                                       Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0