Man får det man ger...

Ibland så kommer det över mig väldigt starkt...hur utsatt man kan känna sig emellanåt när man bloggar.
Man vet inte vilka som läser för få vill säga att dom verkligen gör det.Ibland förstår jag ju vilka som läser men långt ifrån alltid. Det händer att folk säger det och då blir jag glad,för att för mig känns det skönt att veta.
Jag har valt att dela med mig om det jag känner för att jag vill göra det och jag har ett behov att få det ur mig.
Det är därmed inte sagt att allting skrivs ner.En del saker är helt enkelt för svårt att skriva om eller så vill jag inte helt enkelt.
 
 
I min värld är det inte så farligt om man öppnar upp sig litegrann.Jag tycker själv att det är oehört intressant när människor vågar göra det.Man känner det man känner och jag vet inte om det kan vara fel.
Jag tror att om man aldrig visar vem man är innerst inne så får man heller aldrig veta på riktigt vem någon annan egentligen är heller....och så vill jag inte ha det.Jag vill ge och sen vill jag få tillbaka,och det får jag.
 
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0