God Morgon! Det är 2016!

God morgon Anna! Det är 2016 har du tid att prata om framtiden?
 
Jaha...vad ska jag svara på det?
Ja,jo det har jag väl...kl är 7.02 och det är nyårsdagen och just nu gör jag ju faktiskt inget annat än att sover så framtiden...Bring it on!
 
Så kände jag inte kl 7.02 i morse och jag tänkte det inte inuti mig heller när Eddie så fint var pratsugen och för den delen så sa jag inte det heller...
Men varför skjuta upp ett trevligt samtal till eftermiddagen när man kan ta det kl 7?
Till Eddies försvar så är kl 9 i Uganda,vilket i sig också är en smula tidigt att prata framtid på en nyårsdag men det är lite bättre än 7 iallafall.
Så träbalkar,järndörrar,plåttak och andra viktiga saker kan man prata om på morgonen om man vill såhär in på det nya året,då blir det liksom en bra start helt automatiskt!
 
 
                                                                       God fortsättning helt enkelt!
 
 
 
 
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

På sätt och vis är det ju en rätt så härlig start på året. Full av hopp inför framtiden.
Jag hoppas att julen har varit bra för er och för alla barnen på Bristol.
Stor kram

Svar: En fantastisk start! :)
Vi har alla haft en bra jul, hoppas detsamma för er! Kram A
Jennie och Anna

2016-01-01 @ 17:44:35
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0