Om nån vill...

Vi kommer den här gången helt lämna kläder och skor hemma.Ingenting av det kommer att åka med ner i de 2 väskorna jag har tillåtelse att ta med mig.Vad vi kommer att prioritera är saker och leksaker till barnens nya klassrum.Rejäla leksaker som håller för barnens lek under en förhoppningsvis lång tid framöver.
Så är det nån som har typ duplo,träjärnväg eller nåt annat hållbart som kan vara till glädje för våra små så tar vi tacksamt emot det.
Vill nån vara med och skänka en slant för en liten festmåltid eller extra frukt till barnen så tar vi också tacksamt emot det på antingen barnens konto 8388-1 ,4 140 970-7 eller på direkt på Swish 123 268 38 94.
Märk det gärna på nåt vis så vi förstår vad det är avsett för.
 
Jag räknar dagarna till 37 innan det är dags för mig att ge mig iväg till mitt och Jennies Uganda och fastän jag reser själv igen så är hon alltid,alltid med mig.
 
2014...Jag är full av malaria och Jennie får styra upp det mesta...och hon gör det utan ett ljud.
Stolt och tacksammast i världen är jag över att få jobba vid hennes sida.
 
 
Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina Handin

Hej! Har som du vet duplo o div. Leksaker på vår vind. Hör gärna av dej! CH

Svar: Toppen! Det tar vi gärna! :) vi hörs, kram
Jennie och Anna

2016-01-23 @ 10:16:37
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0