Idag vill jag inte

Idag vill jag stänga av allt.Jag vill inte veta att dom är hungriga,att dom längtar efter sin mamma ett 1000 saker har gått sönder och att ytterligare en myndighet vill ha pengar för nåt vi inte visste fanns.Jag vill inte se deras ansikten när jag sluter mina ögon och jag vill inte känna doften av Afrika överhuvudtaget.
Idag önskar jag att jag bara kunde vara den Anna som inte visste att världen var så stor,orättvis och svår,och att jag bara ville vara här hela tiden och aldrig någonsin längta dit.
 
 
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Bokcafeet i byn

Kram på dig Anna!

Svar: Tack... Och kram tillbaka! :)
Jennie och Anna

2016-06-07 @ 23:26:06
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0