Jag är jag också

Det här med att blogga är ganska intressant ändå.Här på våran blogg är jag tämligen öppen och utlämnande.
Jag skriver om vad jag tycker är tungt och jobbigt,om längtan bort och längtan efter andra människor och saker som jag sett som inte lämnar mig.Jag är helt öppen och jag är helt ärlig i det.
Det innebär inte att det här speglar hela mig.Det speglar bara den här delen av den som är jag i just det här.
 
Hela Anna är inte med här,det skulle jag aldrig våga skriva om.Den Anna som har en skilsmässa bakom sig som en av sitt livs största misslyckanden eller den som har så mycket skratt och kärlek i sig som inte alls handlar om Uganda utan om mitt liv här med mina människor.Den Anna som drömmer om helt andra saker och som har den sjukaste,torraste humorn och som alltid vill att alla ska vara nöjda,hon finns också.
Jag är inte bara Anna som jobbar med fattiga barn i Uganda,jag är jag också,med allt vad det innebär.
Jag skriver bara inte om det.
 
 
 
                                                                                          Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju faktiskt den Anna vi känner och tycker så mycket om😉

Svar: Jag tackar för det och jag tycker säkert om dig med.... 😬❤️ kram
Jennie och Anna

2016-06-12 @ 12:50:17
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0