På måndag startar dom

Lagom tills skolorna slutar här så drar termin 2 i gång i Uganda.På måndag startar Bristol upp och de relativt få barnen som varit hemma ska så sakteliga komma tillbaka.Som vanligt hoppas vi att inte alltför många kommer att saknas.
Min lilla favorit tjej har blivit av med håret har jag fått höra för att pengarna inte räcker till att hålla det iordning och utan en frisyr så får du inte vara i skolan i Uganda.Inte för att jag tror att Eddie slängt ut nån från Bristol utan en ordentlig frisyr då dom flesta inte ens betalar skolavgiften men rätt ska vara rätt och har man som vårdnadshavare inte råd att ta hand om ett hår så åker det av.Jag ser inte fram emot att se henne utan,då jag vet att hon verkligen velat ha kvar det...Men det är trots allt bara ett hår och värre saker har väl hänt kanske.
 
Min egen älskade unge avslutade sitt skolliv för gott igår och han är idag en slagen hjälte.
Men fin var han,rolig också och stolt är jag så jag kan dö en smula.
 
Min Hampus och Jennies dotter Felicia i rött bakom :)
 
Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0