Sötpotatis,jordgubbar och loppis

Jag visste faktiskt inte att det kunde få plats så mycket saker i en hjärna som jag har i min nu. Inte på något sätt speciellt smarta saker vill jag påstå men ett virrvarr av allt.Loppisar,resor,jobb,sötpotatisodlingar,jordgubbstårta och framför allt min studentunge som nu bara har timmar kvar innan det är dags att ta sig an en av de bästa dagarna i livet.Jag måste erkänna att mammahjärtat värker lite idag.Studenten är en milstolpe och det är värt att firas,och det ska vi göra också.
Det kommer bli en lång dag i morgon men vi ser alla fram emot den så nu kör vi världens bäste Hampus! <3
 

Anna
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0